maandag 19 maart 2012

In de knoop

We vertrekken binnen 2 weken naar Italië. Om te genieten. Om uitstapjes te doen. Om samen te zijn. En ik verlang!

Maar na uren, dagen, weken zoeken op het www naar een geschikte camping, staan we nog altijd even ver: nergens.

In de paasvakantie is het nog redelijk fris en koelt het 's avonds toch snel af. Daarom dachten we om ergens aan de kust te verblijven. Maar over de ganse kustlijn loopt een trein. Nu denken we dat er nergens een rustig, idyllisch plaatsje is voor ons.

Zou het kloppen? Of weet er iemand van jullie toevallig het juiste adres?

7 opmerkingen:

Annelyse zei

neen, ik zou me wel willen abonneren op de reacties want ik ben op zoek naar hetzelfde (in de zomervakantie echter) , veel succes en hou ons op de hoogte zou ik zo zeggen

Stien zei

Dik tien jaar geleden (eigenlijk 12 jaar ;-)) ging ik als scoutje op buitenlands kamp in Italië. Ik ging door je post eens googlen naar onze camping van weleer: http://www.romacampingcastelfusano.it/nl/index.htm

Destijds was dat idyllisch vond ik, en echt vlakbij 't strand. Ik was toen wel 17 dus het kan zijn dat ik niet zo goed heb rondgekeken hehe :)

Elinemien zei

Hier hebben wij onze tent al meerdere keren opgezet: http://www.campeggiogianna.com/! Supergeweldig mooie camping! met een prachtig zicht!
En deze is eigenlijk ook wel tof! http://www.campingilpersiano.it/

Veel succes verder, maar ge gaat zien, Italië is sowieso supertof! Geniet!!

Unknown zei

Al eens bij Veerle te rade gegaan...die heeft heel wat Itali¨-ervaring.

En oh *jaloers* dat jij binnen twee weken volop van de rust zal kunnen genieten!

Je SuPoZe zei

@Stien: de camping ligt juist een beetje te ver naar het zuiden. Jammer, want het zag er wel leuk uit!

@Elinemien: die 1ste camping ziet er schitterend uit. Maar de prijs ook! 58 euro per nacht voor ons 5 in het laagseizoen. Pfieuw dat is prijzig. Hebben jullie ook zoveel betaald?
De 2de camping krijgt op het net niet zo goede commentaren. Vooral de snelweg die hoorbaar is, schrikt me af...

Mme Li zei

En wat is het geworden? Ben wel geïnteresseerd ...

Je SuPoZe zei

@Mme Li,
We sliepen hier : http://www.eurocampingcalvisio.it/nl/
Mooi, maar niet speciaal. Niet aan te raden in de zomer. Tijdens het paasweekend was er animatie en dat wil je niet meemaken...
Op onze wandelingen kwamen we deze tegen die we heel erg de moeite vonden (alhoewel een zeer slecht gekozen naam), maar waar ik geen website van vond: camping Hawaï in Finale Ligure.